Megnyitott a FruitLogistica Berlinben

 

Tíz magyar kiállító kínálja zöldség és gyümölcs termékeit az Agrármarketing Centrum közösségi standján.

Idén február 8-10. között a FruitLogistica kerek évfordulót ünnepelhet: 30. alkalommal nyitotta meg kapuit. Múlt tavasszal a rendezvény koronavírus járvány miatti, két és fél éves kihagyása után, kissé erőtlen szárnypróbálgatásainak lehettünk tanúi: a korábban megszokott 3300 kiállítónak 60%-a, a látogatóknak kicsit több mint a fele ragaszkodott csupán a személyes üzleti kapcsolatápoláshoz e kiállítás keretein belül. A csaknem 2600 bejelentkezett kiállító száma azt jelzi, hogy lassan, de biztosan közelebb kerülünk a „békeidőkbeli” statisztikákhoz. A bejáratott kísérőprogramok idén sem maradhatnak el: lesz LogisticsHub, FreshProduce Forum, TechStage és FutureLab, mely hangzatos nevek mögött szakmai előadások és workshopok hosszú sora lelhető fel.  

E tematikus, a friss zöldség-gyümölcs szektor szereplőit, termékeit, innovációit tömörítő kiállítás továbbra is nagy vonzerővel bír a magyar termelők számára is: a 21. pavilon B31-es standjának 100 négyzetméterén 10 kiállítóval, a HungarianFood Business Programmal és magyar alapanyagokból készülő frissítőkkel várja a szakmai beszerzők érkezését az Agrármarketing Centrum. A standon többek között friss és fagyasztott termékekkel (pl. kajszi, meggy, szilva, paprika, paradicsom), konzervekkel, befőttekkel és vetőmagokkal találkozhatnak a szakmai érdeklődők.