Sikeresen zárult a Gulfood Dubaj a magyar cégek számára
Sikeres szerepléssel búcsúzott a magyar nemzeti stand az idén február végén kezdődő Gulfood-on, a világ egyik vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállításán, Dubajban. A kiállításon magyar vállalkozás nyerte el a legjobb innovációért járó díjat és a legjobb csomagolás kategóriában is volt hazai döntős. A március 2-ig tartó kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 156 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg.
A magyar nemzeti standon 21 kiállító mutathatta be termékeit. A látogatók többek között sajtokat és tejtermékeket, mézeket, édesipari készítményeket, fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mák és dióféleségeket, illetve cukrászati termékeket kóstolhattak. A hazai kiállítók közül kiemelkedő teljesítményt nyújtott a Zila Kávéház Kft., ami az általuk szabadalmaztatott cukrászati eszközökkel, különleges és igen kedvelt formákkal elnyerte az idei Gulfood élelmiszer technológiáért és innovációért járó díjat, a "Gulfood Innovation Awards"-ot. A legjobb csomagolás kategóriában a "Dr. Honey" méz termékekkel a Hungaroharvest Kft. is bekerült a döntőbe, több száz résztvevőt megelőzve. A hazai kiállítók egyöntetűen sikeresnek ítélték az idei szereplést, többen már az első napokban ígéretes üzleti tárgyalásokat folytattak.
A Gulfood a világ egyik vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítása, csaknem 5.000 kiállító vett részt 120 országból. Idén közel 100 ezer látogatót vonzott az esemény. A rendezvény kaput nyit egyrészről a folyamatosan növekvő emirátusi piacra, másrészt kijutási lehetőséget teremt a teljes közel-keleti és ázsiai térségre is. A sikert jól jellemzi, hogy számos kiállító korábbi megjelenései alkalmával már a helyszínen jelentős üzletkötésekről számolt be. A rendezvény az üzleti kapcsolatépítés mellett világszinten is kiváló lehetőséget kínált a trendek, koncepciók, innovációk, valamint a kockázatok és veszélyek felmérésére is.