Magyar élelmiszerek a legnagyobbak között

 

Megnyitotta kapuit a világ egyik legnagyobb és legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari kiállítása, a SIAL Párizs 2018. Az október 21-25. között zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC), két közösségi standján, közel 290 négyzetméteren, 25 kiállítóval mutatja be a magyar termékek legjavát a szakmai látogatók számára.

Az Agrármarketing Centrum közösségi standjának megnyitóján, október 21-én részt vett Zsigó Róbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára, Károlyi György, Magyarország párizsi nagykövete, Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója és Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese. Az idei magyar megjelenés összesen 287,5 négyzetméteren valósul meg két különálló standon: a kisebbik, 40 négyzetméteres területen olyan mélyhűtött termékeket ismerhetnek meg a látogatók, mint a fagyasztott gyümölcsök, gyümölcsvelő, fagyasztott lepények, hűtött nyúlhúsfélék. A nagyobb, 247,5 négyzetméteres kiállítási területen szárított zöldségeket, gyógynövényeket, gyógyteákat, hústermékeket és felvágottakat, édességeket, kürtőskalácsot és péksüteményeket, mák és dióféléket, mézeket, kukorica-snacket, burgonyaszirmot, szeszesitalokat, valamint fűszerpaprika őrleményt mutatnak be a szakmai érdeklődök számára.

A SIAL Párizs kiállítást kétévente rendezik meg, kizárólag a szakma képviselőinek, több mint 50 éve. Az idei rendezvényen 7.020 kiállító mutatkozik be több mint 109 országból, 21 szakosított szektorban.