Átadták a fődíjat, debreceni játékos nyerte a mangalicahússal teli hűtőt

 

Mangalica, az ínyencek malaca címmel folytatott kéthetes mangalicahús fogyasztásösztönző kampányt februárban az Agrármarketing Centrum.

A promóció részeként egy tíz kérdésből álló kvízjátékot is ki lehetett tölteni, amelyre majdnem 4000 helyes megfejtés érkezett. Az impozáns fődíj – egy mangalicatermékekkel teletöltött kombinált hűtőszekrény - végül Debrecenben talált gazdára, amelyet Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese adott át.  A szerencsés nyertes Kiss Antalné lett.

A nyereményt Kiss Antalné nevében menye, Csiszár Annamária vette át, aki elmondta, hogy a család gyakran vesz részt különböző nyereményjátékokon. Az Agrármarketing Centrum felhívásával a facebookon találkoztak és mivel éppen nagyobb hűtőszekrényre szerették volna cserélni a régit, a vonzó fődíj reményében billentyűzetet ragadtak, és az elsők között küldték be a válaszokat.

Hatalmas volt az örömük, amikor kiderült, hogy övék a főnyeremény, hiszen nemrégiben bővült a család egy tündéri kislánnyal, ráadásul épp felújítások zajlanak náluk, így a megújult házba már egy vadonatúj hűtőszekrény kerülhet a régi helyére. Ráadásul a fridzsider nem érkezett üresen, szinte a tetejétől a talpáig mangalica finomságok kerültek bele: tőkehúsok, füstölt termékek, szalonnák, kolbászok, különböző felvágottak, zsír, májkrémek, hurkák.

Csiszár Annamária szerint az Agrármarketing Centrum jóvoltából a családnak egy darabig nem lesz gondja a húsfélékre, de ezt egyáltalán nem bánják, hiszen nagy rajongói a mangalicának. Elmondásuk szerint máskor is szívesen játszanak, és erre buzdítják majd ismerőseiket is.

A játék során tíz ajándékcsomagot is kisorsoltak, a további nyerteseket itt nézhetik meg.