Nyíregyházán dübörgött tovább az Agrármarketing Centrum almakampánya

 

Az idén ősszel útjára indult almafogyasztást ösztönző kampány folytatásaként az Agrármarketing Centrum (AMC) Nyíregyházán almakóstoltatás keretében népszerűsítette a gyümölcs különféle felhasználási módozatait, azok szervezetre gyakorolt jótékony hatását és az egészségtudatos táplálkozást.

Az almakampány nyíregyházi állomásának sajtótájékoztatóján, az Agrármarketing Centrum szóvivője, Dr. Végváriné Henter Lilla elmondta, országszerte több nagyvárost érint a promóció, amelynek célja, hogy felhívják az emberek figyelmét a tudatos vásárlásra, a tudatos táplálkozás fontosságára és az almafogyasztás előnyeire, hiszen a felmérések szerint a felnőtt lakosság mintegy 30 százaléka nem fogyaszt rendszeresen gyümölcsöt. A november végéig tartó „roadshow akció” keretén belül almás termékekkel, almalevek és almachipsek kóstoltatásával kívánják megismertetni a fogyasztókat az alma jellegzetes ízével, felhasználási módozataival és jótékony hatásával.