Giczi Gergely: közös célok, közös kampányok, közös sikerek

 

A hazai gazdaság erősödésének egyik elengedhetetlen alappillére egy célzott, együttműködésen és koordináción nyugvó marketingtevékenység megléte.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) ehhez többek között – szoros együttműködésben a terméktanácsokkal - belföldi fogyasztásösztönző kampányokkal, pályázaton nyújtott forrásokkal, nemzetközi és hazai kiállítási megjelenések szervezésével, üzletember találkozókkal, szakmai konferenciákkal, rendezvényekkel járul hozzá – mondta Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferencián, 2018. szeptember 27-én, Kaposváron.

Az ügyvezető-helyettes kiemelte, az AMC tevékenységével hozzájárul ahhoz, hogy segítse a tudatos fogyasztói magatartást, az egészséges táplálkozás elterjesztését, a környezettudatos termékválasztást, a minőségi élelmiszertermékek preferenciáját, erősítse a hagyományos és kézműves termékek ismertségét és kedveltségét, valamint modern technikai eszközök használatával és a közösségi médiafelületek kiaknázásával felhívja a fiatalok figyelmét az agrárpálya sokszínűségére, előnyeire. További cél, hogy a kkv-k és a termelők marketingkultúrájának erősítésével alkalmassá tegyék őket a hozzáadott értékek kiaknázására, részt vállalva a hazai gazdaság versenyképességének erősítésében.

Az Agrármarketing Centrum törekszik a minél sokrétűbb partneri együttműködésekre. Legfőbb partnereik a termékpályákat képviselő reprezentatív és regionális szakmai szervezetek, az agrárium területén tevékenykedő termelői csoportok, illetve az ágazatot irányító szervezetek.