Agrármarketing Centrum: hogyan lehet hatékonyan megszólítani a termelőket?

 

Hogyan tájékozódnak a gazdálkodók? Hogyan lehet elérni és hatékonyan megszólítani őket? Melyek a legújabb fejlesztések, újdonságok, tapasztalatok? Mi az a service design? Ezekre a kérdésekre keresett válaszokat a 10. „Mi terem a neten?” című agrármarketing konferencia és kerekasztal beszélgetés, amelyet az Agroinform.hu az Agrármarketing Centrummal együttműködve rendezett meg 2018. január 25-én, az AGROmashEXPO-n.

(Fotó: agroinform.hu)

Az előadásokat követő kerekasztal beszélgetés vendégeként Kiss András, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese elmondta, hogy az AMC évek alatt felépített adatbázisa ellenére nagyon nehéz elérni és jól megszólítani a gazdákat a 21. századi marketingeszközökkel. Az AMC által termékpályák mentén folytatott kampányok elemeiről az állam képviseletében az FM szakemberei döntenek. A terveket az AMC munkatársai a terméktanácsok szakértőivel is egyeztetik. A kampányok hossza pedig mindig a költségvetésben megszabott keretekhez igazodik, időtartamuk a források mértékének függvénye. Az AMC mozgástere a jó kapcsolati hálóval rendelkező partnerek útján növelhető költséghatékonyan és eredményesen.

A rendezvényen szakterületét ériontő prezentációt tartott Bolyki Bence, Agroinform.hu portál vezetője, Thomas Mühlbacher, Landwirt AgrarMedien GmbH, Klimes Ákos service desginer, design tanácsadó és Bólya Imre, inspirációs előadó.

Agrármarketing kerekasztal beszélgetés résztvevője volt Kiss András, az AMC ügyvezető-helyettese, mellette Bálint Imre (Borsod megyei gazdálkodó), Bolyki Bence, az Agroinform.hu portál vezetője, Hartman Gábor (Békés megyei gazdálkodó) és Umenhoffer Péter az Axiál Kft. marketing vezetője. A kerekasztal beszélgetést Stefano Favaro (marketing & media advisor, Faster Promotion) moderálta.

A konferencia műsorvezetője: Balog Tamás, az Agroinform.hu munkatársa volt.