Magyar ízek a berlini Fruit Logistica-n

2018.02.08.

Az idei Fruit Logistica-n az Agrármarketing Centrum - szoros együttműködésben a Fruitvebbel és a Fruitmarketing Kft-vel - 15 hazai kiállítónak biztosít megjelenést, 259 négyzetméteres közösségi standon.

Idén látványkonyha is szolgálja a standon a magyar zöldségek és gyümölcsök népszerűsítését, felhasználásukkal készülő ételek kóstoltatása által. A megújult arculati elemekkel felépített standon résztvevő információs lehetőséget, közös tárgyalási felületet és kiállítói területet is bizosít az AMC.

A Fruit Logistica-ra 130 ország több, mint 60.000 magas rangú szakmai látogatója érkezik évről évre. A szakkiállítás felöleli a friss termék szektor összes vetületét és világpiaci résztvevőit, komplett áttekintést kínál az innovációkról, termékekről, szolgáltatásokról a kereskedelem minden szintjén. Kiváló kapcsolatteremtési platform a termelők és a kereskedők döntéshozói számára. A zöldkínálat teljes értékteremtő láncolatának vállalkozásai – a globális szereplőktől a kis- és közepes kínálatot képviselőkig – a zöldség-gyümölcs ágazat teljes spektruma megfordul a rendezvényen.           

Magyar kiállítók:

Apimex Budapest Kft.

ASTERO KFT.

BOTÉSZ Bodzatermelők Értékesítő Szövetkezete

Cherry Farm Kft.

Délalföldi Kertészek Szövetkezete

Észak-Alföldi Mezőgazdasági Szövetkezet

Forrásker-Tész Kft.

FRESH FRUIT TÉSZ SZÖVETKEZET

Fruitmarketing Kft.

FRUITVEB

Gremon Systems Zrt.

Gyümölcsért Termelői Értékesítő Kft.

Hírös Paprika Szövetkezet

Vitamin Szalon Kft.

Garten Kft.

                                             

vissza