Karrier

 

Magyarország agrár- és élelmiszermarketingre szakosodott szervezete

Pályázati Irodavezető

kollégát keres

A Társaság feladatai közé tartozik a magyar agrár- és élelmiszergazdaság kis és középvállalkozásainak és termékeinek a közösségi marketing eszközeivel történő népszerűsítése, nemzetközi piacra jutásának segítése, valamint az ágazat legnagyobb rendezvényének, az Országos Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárnak (OMÉK) a megszervezése és lebonyolítása.

 

Feladatok

  • Pályázati Iroda szakmai és operatív vezetése
  • hazai és uniós pályázati felhívások figyelemmel kisérése
  • pályázati dokumentáció összeállítása, projekt mérföldköveinek meghatározása, megvalósulásának ellenőrzése, szakmai és pénzügyi folyamatainak, elszámolásának irányítása
  • pályázati kiírások előkészítése
  • beérkezett pályázatok alaki, szakmai és pénzügyi tartalmának véleményezése, bírálati előkészítése
  • támogatási szerződések előkészítése
  • projektek megvalósulásának nyomon követése, szakmai ellenőrzése, dokumentálása
  • támogatások szakmai és pénzügyi elszámoltatása, kiértékelése
  • kimutatások, monitoring jelentések készítése
  • beosztott munkatársak szakmai támogatása, ellenőrzése, értékelése

Elvárások

  • pályázatírásban, pályáztatásban, projektmenedzsmentben szerzett minimum 5 éves szakmai tapasztalat
  • minimum 2 éves vezetői tapasztalat
  • angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • MS Office programok magabiztos alkalmazása
  • alapos, precíz munkavégzés

Előny

  • gazdaságtudományi és jogi végzettség
  • közszférában szerzett tapasztalat

Munkaidő: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

Kérjük, hogy fényképes szakmai önéletrajzát bruttó bérigényének megjelölésével küldje el az allas@amc.hu e-mail címre.

Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 10.