Nyár, dinnye, szeletem! – Az EFOTT-on startol az idei dinnye kampány

2016.07.14.

Elsőként az EFOTT fesztivál közönsége kóstolhatja meg a zamatos, hazai sárga- és görögdinnyét az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) által közel egy hónapon át tartó „Nyár, dinnye, szeletem" kampány keretében. A friss, jó minőségű dinnye már tavaly is számos fesztivál közönségénél aratott sikert a promóciós kampány során, így várhatóan az EFOTT látogatói is örömmel fogadják az akciót. Az AMC standjánál ráadásul nem csak megkóstolni lehet az ízletes és vitamindús gyümölcsöt, de változatos programokkal is várjuk az érdeklődőket.

Az egyik legnagyobb hazai fesztiválon, a közel 103 ezer látogatót és a mintegy 100 fellépőt felvonultató EFOTT-on indul az AMC és a NAK közös, friss, hazai sárga- és görögdinnyét népszerűsítő kampánya. A fesztivál zárónapján, 2016. június 16-án, szombaton egész napos programokkal és természetesen dinnye kóstoltatással várjuk az érdeklődőket az AMC standjánál. A lédús, egészséges gyümölcsön kívül a fesztiválozók változatos programokon vehetnek részt: kipróbálhatják a lábtengót, rúghatnak célba dinnyés labdával, és kitölthetik kvízjátékunkat is. A jó hangulatú programok során pedig nem csak megkóstolhatják a frissen szüretelt magyar dinnyét, de számos érdekességet is megtudhatnak a dinnye eredetéről, egészségre gyakorolt hatásairól. Ez ugyanis az egyik legjobb folyadékpótló, frissítő nyári gyümölcs, amely számos vitamint és ásványi anyagot is tartalmaz, így fogyasztása minden korosztálynak ajánlott. A promóció elsődleges célja, hogy a magyar vásárlók a hazai gyümölcsöt részesítsék előnyben, hiszen mind vitamintartalma, mind frissessége miatt előnyösebb választás az importtal szemben. A 2011 óta tartó nemzeti dinnyeprogram hatására hazánkban mintegy 20%-kal növekedett a gyümölcs fogyasztása, termesztése pedig csaknem 11 ezer családnak nyújt megélhetést.

 

vissza