KAMRA

2016.02.29.

A KAMRA, azaz a Közösségi Agrármarketing Reform-Alapprogram a közösségi agrármarketing új, innovatív útja, mely 2015-től lépcsőzetesen jön létre. A hosszú távú és átfogó reformprogram olyan új szemléletű projektekre épül, amelyek a hazai mezőgazdasági élelmiszeripari vállalkozásokat képviselő szakmai szervezetek bevonásával valósulhatnak meg.

A programcsokor a rövidítésből adódóan és tevékenységünkre is utalva kapta a KAMRA nevet.  Építőelemeit az egyes projektek jelentik, maga a reformprogram hosszú távra tervezett.

A KAMRA projektek három fő jellemzője

  • finanszírozás: a projektek ne jelentsenek a központi költségvetésnek további terheket,
  • partnerségi viszonyok: a projektek nagymértékben vonják be a szakma képviselőit,
  • innovatív marketing eszközök: olyan eszközöket kívánunk alkalmazni, amelyek hatásosabb segítséget jelentenek a kitűzött eredményeink elérésében.

A KAMRA projekt legfontosabb elemei a 2016-2018 közötti időszakban a KAMRAPOLC, a KAMRA prémium magazin, a KAMRA piac és a Hungarikum Rendezvényközpont – KAMRA étterem projekt.

vissza