Borágazati Stratégia megalkotása

2016.02.29.

A 2015-ös évben rendszeres egyeztetés kezdődött meg a borágazattal foglalkozó állami szervezetek részvételével (Földművelésügyi Minisztérium, Miniszterelnökség, Külgazdasági és Külügyminisztérium, Nemzetgazdasági Minisztérium, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, Magyar Nemzeti Kereskedőház, Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága).

Az egyeztető fórum célja a magyar bormarketing és a borágazattal kapcsolatos bel- és külföldi kommunikáció összehangolása, és a borágazati stratégia megalkotása volt.  A készülő stratégia fő célkitűzése, hogy összehangolja a borkiválasztási programokat, kidolgozza az egységes védjegyrendszert, meghatározza a fő fajtákat, termőterületeket valamint a célpiacokat.

Az együttműködés során az említett állami szervek mellett a termékpályákat képviselő reprezentatív szervezeteket, a regionális szakmai szervezeteket, a magyar borágazat egészét, az egyes borvidékeket és borrégiókat, valamint az agrárium és a borászat területén tevékenykedő termelői csoportokat tekintjük partnereinknek.

vissza