Biofach

2016.02.11.

Újra Nürnbergben találkoznak a bioszakma kiállítói és képviselői, idén a bioméz, a biobor mellett csicsókás különlegességeket is bemutatnak a magyar standon. A világ legnagyobb bio szakvására február 10-én nyílt meg Nürnbergben, ahol a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóság közösségi standján tizenkét cég kínálja termékeit és szolgáltatásait. A BIOFACH hazánk szempontjából azért is fontos, mert az ökogazdálkodásból származó termékeket, nyersanyagokat mintegy nyolcvan százalékban a német piacon értékesítjük.

A globális piaci szereplők és a kisebb, kézműves termelők számára is fontos találkozóhely a BIOFACH. A nürnbergi vásáron a legújabb trendeket, innovációkat is megismerhetik a résztvevők, valamint több mint száz, a biotermelés jövőjéről, a biopiacok létjogosultságáról szóló konferenciát is rendeznek. A kiállításnak egyébként szigorú szabályai vannak: kizárólag tanúsított, ökológiai gazdálkodásból származó élelmiszerekkel és kozmetikumokkal jelenhetnek meg a résztvevők.

A magyar kiállítók számos különlegességgel – például csicsókás gyümölcskoncentrátummal, biomézzel, gyógynövényekkel, illóolajokkal – csábítják a látogatókat és az érdeklődőket, de bio száraztészta, bor és nápolyi is megtalálható a kínálatban. A kiállításon részt vesz Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese. Az Agrármarketing Vezérigazgatóság standja egyedi installációkkal és modern, egységes arculattal igyekszik minél több érdeklődőt vonzani. A BIOFACH népszerű a magyar kiállítók körében is, hiszen évről-évre új lehetőségek nyílnak meg a magyar termékek előtt.  Ezt bizonyítja, hogy az idei kiállítás első napján már több tucat üzleti tárgyalást bonyolítottak a magyar standon.

vissza