A dinnyekampány folytatódik!

2016.07.19.

Az Agrármarketing Centrum és Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közös dinnye promóciós kampányához hat kereskedelmi áruházlánc (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR) csatlakozott. A közös kampány célja, hogy a felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai dinnyefajták előnyeire, melyek nem csak ízletesek, hanem élettani hatásaik is kiválóak.

A promóció során az üzletek kóstolóval várják a vásárlókat promóciós pultjainknál, ahol az ízelítőn kívül információkat kaphatnak a dinnye eredetéről, és már érdekességeket is hallhatnak. Fontos, hogy a magyar fogyasztók megismerjék a dinnye-fajtákat, hiszen a klasszikus görög- és sárgadinnyén kívül a termelők különleges fajtákkal is készülnek a szezonra.  Ha még nem kóstolta a sárga belű görögdinnyét, idén ne hagyja ki!

Az öt nagy magyarországi dinnyetermesztő körzet (Békés, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Baranya, Jászság-Heves) termelői szerint idén kiváló dinnyetermésre számíthatunk, így bőven juthat a magyar családok asztalára, ami a hat áruházlánc segítségével még könnyebbé válik.  Mi fogyasztók pedig tudatos vásárlásunkkal nem csak a magyar termelőket támogatjuk, hanem biztosak lehetünk abban, hogy egészséges, tápanyag dús és nem utolsó sorban finom dinnyét kínálhatunk családunknak, barátainknak. 

vissza